Thursday 30 May 2013

734...video Θεανώ Λάμπης Λιβιεράτος Εσύ

Θεανώ Λάμπης Λιβιεράτος Εσύ 


Στίχοι: Robert Williams

Μουσική: Robert Williams


Πρώτη εκτέλεση: Τζίνα Σπηλιωτοπούλου & Αντώνης Πολίτης ( Ντουέτο )

Άλλες ερμηνείες:
Μπέσσυ Αργυράκη
Θεανώ&Λάμπης Λιβιεράτος ( Ντουέτο )




Εσύ, μοιάζεις με πανέμορφο λουλούδι στη γη,
είσαι μες στην έρημο αστείρευτη πηγή, εσύ, μόνο εσύ.

Εσύ, μοιάζεις με τον ήλιο στο γαλάζιο ουρανό,
λαμπερό αστέρι στο γλυκό το δειλινό, εσύ, μόνο εσύ.

Θα σ' αγαπώ, ώσπου να γίνω εγώ εσύ, κι εσύ εγώ,
κι ώσπου το μέλλον, το παρόν, το παρελθόν, γίνουν εσύ, κι εσύ εγώ,
εγώ θα σ' αγαπώ.

Εσύ, μοιάζεις καλοκαίρι στης ζωής τη συννεφιά,
μια ζεστή ελπίδα στης καρδιάς τη παγωνιά, εσύ, μόνο εσύ.

Εσύ, μοιάζεις λαμπερή δροσοσταλιά στο πρωινό,
άρωμα φερμένο από τόπο μακρινό, εσύ, μόνο εσύ.

Θα σ' αγαπώ, ώσπου να γίνω εγώ εσύ, κι εσύ εγώ,
κι ώσπου το μέλλον, το παρόν, το παρελθόν
γίνουν εσύ, κι εσύ εγώ, εγώ θα σ' αγαπώ!!


Αντώνης Πολίτης ** Τζίνα Σπηλιωτοπούλου ** ΕΣΥ

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.